Blog Listem

6 Ekim 2008 Pazartesi

OĞULCUK

arılıkta dolaşırken 14 nolu kovanın uçuş tahtasının altında bir avuç arı birikintisi gördüm onlar incelerken bir sarıca arısı salkıma saldırdı o esnada yere bir arı düştü baktım ana arı şaşırdım
yere düşen ana arıyı kafesledim kovanı hazırlayana kadar yanlarına koydum




2 ayrı kovanlardan 1 erçerçeve kapalı yavrulu ve ballı çerçeve alarak anayıda kafesiyle birlikte yeni kovana koydum kovanı kokulandırdıktan sonrada bir avuç oğul arılarıda kovana koydum ama malesef bir kısmını öldürdüler tarlacı arılar da kovanlarına döndüler yağma durumu gözetledim kovanın yerini değiştirdim şimdi gidip daraltacağım ACABA DİYORUM BU OĞULCUĞUN ÇIKTIĞI KOVAN 2 ANALIMIYDI oğuluns ardığı kovanın anasını kotrol ettim anası vardı

2 yorum:

ariciahmet dedi ki...

Mehmet bey iyi akşamlar.
Geçen sonbaharda benim arılarığa hiç biri yarım çerçeveyi geçmiyen oğulcuklar geldi hepsinin anası dollu idi malesef hiç birinden yararlanamadım kimi hastalık taşıyor kimi ananın yavru atışı çok azdı.
Herahangi biryerden ayrılan arılar arı kokusunun çok olduğu yere geliyor yer edinmek için herhalde.

Mehmet Gündoğdu dedi ki...

ahmet bey benimde umudum yok ama doktor bile ölümcül hastadan umudunu kesmiyo biliyorsun arı sevdalısıyız