Blog Listem

20 Şubat 2009 Cuma

Yeni arılığa arı otu ektim

dün kovanın biri boyleydi yavru uçuşu yapıyormuş gibi ama bugün hava soğudu yağmur başladı
havaların dahada soğuk olacağı haber veriliyor
bu arada yavru üşümeleride başladı kovan önünde beyaz yavru ölüleri ile karşılaştım

Yeni arılığın yerini sürdürdümfaselye arı otu tohumu ektim ayrıca çeşitli meyveler diktim ve ayrıca faydalı bitki türleride dikmeyi düşünüyorum dağdan kekik bulup diktim likaba denilen mavi yemiş diktim arılarıda martın sonuna doğru taşımayı düşünüyorum
köyün yüksek yerinden mahallemizin görünüşü ve yeşilırmak aynı yerden birde yapraklar açınca resim çekeceğim nasip olursa

2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Gündoğdu ektiğin tüm fidanların tutmasını diliyorum,bu arada kocayemiş fidanlarınıda merak içinde bahar görüntülerini bekliyorum,büyük olasılıkla tutmuş olmaları lazım.Kolay gelsin.

Mehmet Gündoğdu dedi ki...

lginize teşekkür ederim ilhami bey
koca yemişleri takip ediyorum henüz belli değil 1,5-2 ay sonra belli olur tutup tutmayacakları